Pomohli sme kaviarni nastaviť povinnosti BOZP a OPP hneď od začiatku

Bezpečnosť hneď od prvej kávy

V polovici septembra sme navštívili malú kaviareň na okraji Olomouca, ktorá uzavrela novú zmluvu s Extériou. Naším cieľom bolo nastaviť systém BOZP a OPP od úplného začiatku a zabezpečiť, aby prevádzka spĺňala všetky legislatívne požiadavky.
Po príchode sme vyškolili všetkých pracovníkov. Na želanie konateľky sme zvolili podpisovú formu školenia. Následne sme spolu prešli celý priestor a overili, že všetko funguje podľa platných predpisov.

Kaviareň pozostáva z hlavnej miestnosti, hygienického zázemia, príručného skladu, terasy a menšieho technického priestoru. Aj keď podnik spolupracuje prevažne s brigádnikmi, platia preň rovnaké povinnosti ako pre iných zamestnávateľov. Každý pracovník preto absolvoval školenie a získal potrebné informácie o bezpečnosti.

Dokumentácia, ktorá pomáha v praxi

Prevádzka mala pripravené kvalitné interné smernice. Jedna z nich upravuje postup pri podozrení na požívanie alkoholu a určuje spôsob vykonania dychových skúšok. Takto zamestnávateľ aktívne zabezpečuje bezpečné pracovné prostredie pre všetkých.

Ďalšie smernice sa týkajú upratovania, čistoty pracoviska a ochrany žien či mladistvých. Tieto dokumenty pomáhajú udržiavať poriadok, zdravie a bezpečnosť počas celej prevádzky. Ako jediný drobný nedostatok zostalo doplniť značenie na dvoch regáloch.

Kaviareň s istotou bezpečnej prevádzky

Po ukončení preverenia má kaviareň všetku povinnú dokumentáciu aj školenia v poriadku. Majitelia sa tak môžu naplno venovať zákazníkom a rozvoju svojho podniku.

Pomôžeme aj vám

Naši odborníci pomáhajú firmám po celom Slovensku nastaviť systém BOZP a OPP tak, aby zvládli každú kontrolu bez stresu.
Kontaktujte Extériu a zistite, ako vám môžeme pomôcť s BOZP a OPP v gastro prevádzkach.

Súvisiace články:

Konzultácia po kontrole HZS: Ako sme pomohli klientovi

Klient nás oslovil po kontrole Hasičského a záchranného zboru (HZS), počas ktorej inšpektori odhalili viacero nedostatkov. Naším cieľom bolo pomôcť klientovi odstrániť všetky pripomienky, aktualizovať …

Konzultácia po kontrole HZS: Ako sme pomohli klientovi

Chcem informačnú schôdzku